kisah klasik untuk masa depan

Wednesday, December 15, 2010

manik idaman (15) tambahan

 a'hah!! dapat gak upload gamba yang cantek~~
aku kasik nama ini pattern ialah manik Matahari nan Indah
model yang tak berbayo ni bukan tuan punyer baju.. yg tuan punyer baju bile nampak ni mesti makan jantung paru hati punyer lah~ sebab ada org laen yg peragakan dulu.. hehe (jgn mara yer ida)

 ni time mereka-reka design~ pening gak la~

Bile tibe masa dah siap.. ini lah hasil nye..
Amik masa berbulan-bulan 1 minggu ajerkk sebenarnya.. itu pun kalo duduk keras tak bangun-bangun terus menerus jahit.. tapi tempahan ni siap dalam masa 3 hingga 4 minggu..
 Jumlah keseluruhan upah jahit termasuk manik jarum benang makan minum kipas lampu adalah RM250. Sekian.. Heheh~


Monday, December 13, 2010

12 cara untuk mengetahui adakah anda mencintai seseorang.



12: Kamu bercakap dengan dia hingga lewat malam dan bila kamu tidur, kamu masih mimpi teringat padanya.

11: Kamu berjalan dengan perlahan  macam sepot sekali bila bersama dengannya.

10: Kamu rasa serba tak kena bila berjauhan dengannya.

9: Kamu akan tersenyum bila kamu mendengar suaranya.

8: Bila kamu memandangnya, kamu bute tidak nampak orang lain di sekeliling. Kamu hanya nampak dia...

6:Dia adalah segalanya yang kamu ingin fikirkan hingga ke jamban.

5: Kamu perasan kamu sentisa sengih senyum apabila kamu memandangnya.

4: Kamu akan melakukan apa sahaja untuk membolehkan kamu berjumpa dengannya.

3: Semasa kamu sedang membaca ini, dalam fikiran kamu terbayang wajah dia sahaja.

2:Kamu begitu asyik memikirkan tentang dirinya sehingga kamu tidak perasan bahawa nombor tujuh hilang/tiada.

1: Kamu akan balik scroll semula ke atas untuk memastikan adalah betul tiada no 7 dan kamu akan tergelak sendiri. heheheh~

Sunday, December 12, 2010

manik idaman (15)

 nak upload gak walau pun gamba tak cantek~~
nanti cuba dapatkan terus dlm tepon~

baju nikah bling bling~ RM250

manik idaman (14)


simple design RM30

manik idaman (13)

manik lipan bara 3 line RM45

manik idaman (12)


manik bundal crop RM45

manik idaman (11)


Manik Matahari Dada RM55

Manik Matahari Lengan RM50

* sesuai dengan baju tanpa corak. Bling~ bling~